Pirayeada sürekli kanatıyorsanız böyle bir ürün iyi olur ama sürekli kanıtmanız normal değil acaba hipermetrop falan mı var gözde ya da ileri derece astigmat? Çünkü bebeklerin tırnaklarını kesmek gerçekten zor ama defalarca bunun yaşanması normal bir durum değil. Bebeğim 2 yaşında doğduğundan beri keserim ama hiç kanama durumu olmadı hatta annem bazen kesmek istiyordu ben izin vermedim çünkü hipermetrop var gözünde gözlük taksa bile güvenmiyorum. Aynı şekilde eşime de kestirmedim çünkü onun da gözlerine pek güvenmiyorum :) Tabii ki çocuğun tırnağını keserken kanatmak herkesin başına gelebilir ama bunun devamlı olması bana normal gelmedi bir yazmak istedim o yüzden.