Wonderful_mom Kızlar günaydın.. 3.5 ay önce dogum yaptim bir kere adet gordum sonra hep ara lekelenmeler oldu.. Kesin hamileyim diyordum.. prezervatifle korunmama rağmen.. şüpheye düştüm.. Ama Sonuç 😎🤠👻🥳 Nasıl rahatladim anlatamam..
Deletedmom_58 Wonderful_mom 😆😆😆tebrik ederim hamile değilsin 😅😅😅amin inşallah bu arada başlığı okuyunca anladım ama hamilesiniz de bizlere beddua ediyosunuz sandım 🤣🤣🤣
Wonderful_mom Deletedmom_58 hahha yok kiz yaparmiyim öyle sey 😂 ay cok zor 2 tane var yeter 3 olsa kafayi yerdim😂
Wonderful_mom Egemenin_Annesi Vallahi cok zor burdan anlik bildiriyorum buralar cok karışık gelmeyin.. biri 4.5 yas biri 3.5 aylik 😦
Hlal Egemenin_Annesi benmde cesaretm yoktu 1 aylik oglum var iki bucuk yasnda kizim cok kskaniyo ve cok zormus basa cikamiyorm valla
Deletedmom_58 Egemenin_Annesi benim kızımda 7 ay 17 günlük hiç düşünemiyorum arkası oğlan diyolar bende arkası yok diyorum 🤣🤣🤣bi ters ters bakıyorlar neee sen mi bakacaksın gelip 🤣🤣
Wonderful_mom Deletedmom_58 Kimseye guvenme cnm bana da arkasi oglan dediler 😂😂 simdide 3 u yap arkasi kesin erkek dyorlar yermiyim tabiii
Mervelimk Wonderful_mom benimde 10 gün geçti içimde korku var test karsam pozitif cıkarsa intihar edebilirim
Wonderful_mom Mervelimk kac ay once dogum yaptin.. normalmis ilk baslarda ama ben yine emin olmak istedm