Ya anneler benim 9+12 aylık bebeğim var ek gıdaya gectigimizden beri ağzını bı türlü açmıyor öyle yediği bişey yok ne verdiysem hep itti ağzına koymayı başardığımda geri tükürüyo biraz zorlasam kusuyo ne yapcam ben bunla ya niye kabul etmiyor oyunda oynuyoruz babası da deniyor ama yok en fazla gün içinde yediği 1 tatlı kaşığını gecmiyordur nasıl alisicaz biz bu ek gıdaya. Bende anemi var kızında da kan testi verdiğimizde kansizlik çıktı büyük ihtimalle genetik dedi doktor onunda etkisi olduğunu biliyorum ama yemek haricinde ne varsa ağzına göturüyor su vereyim litre litre içsin ony görünce heyecanlaniyir sadece başına gelen var mı sırf beni emiyor