Sevaa02 Merhaba anneler , 6 aylık oğlumu sünnet ettirmeyi düşünüyoruz Beylikdüzü’nde bi doktor 6 yaşı öneriyorum dedi başka bir doktor 6ayı bitsin dedi 🙄 bizde artık yaptıralım daha da hareketlenmeden diyoruz önereceğiniz doktor var mı acaba ?
Meltemingo Sevaa02 eyupsultan size uzak olurmu gelebilirmisiniz bilmiyorum ama dr mehmet hatemi yaptirmistik biz cok memnun kaldık ozel muannanesi war.İnstagramdan da bakabilirsiniz
Sevaa02 Yok henüz bulamadım. Kanunide randevu var sadece ona da emin olamadım birkaç hafta araştırıp öyle yaptırıcam.
Hilalk Sevaa02 devlet demişsiniz ama Rumeli hastanesinde ortalamaya göre fiyatı uygun ve ben çok memnun kaldım 2 aylık oğlum oldu çok rahat geçti Bilginiz olsun hastane Sefaköy’de
Kubra-34 Sevaa02 merhaba nerde yaptirdiniz bende kanuni dusunuyorumda ordami yapildi acaba merak ettim
Sevaa02 Hilalk devlet dedim çünkü normalde gittiğim özel hastane nerdeyse doğum parası istedi sünnet için. Birde uygun diye gidiyordum 😳 Rumeli hastanesini bi arastırayım ben teşekkür ederim.