Dün hastane ye götürdüm 2ay 14gunlui bebeğine alerji War diyerek bu damlayı verdi reçetede 2 yas üzeri yazıyordu kullanmam gerektigini söyleyince akşam 5damla verdim sanki bebegim gözünü açamıyor ama çok rahat uyuduğunu gördüm sizce uyku normal mi yoksa ilacı birakaym mı alerji testine gönderdi 25 ne kadar idare edersin bu ilaçla demişti