Merhaba kızlar morelim çok bozuk 5 buçuk aylık bebeğim birden bire ateşledi bir akşam üstü inip çıktı ateşi ama pek yoktu gece 3 buçuk ta birden bire ateşi yükseldi apar topar hastaneye götürdük pamukla su uygulamasi yapıldı serum yaptırmadık damarı çok ince diye onun yerine iğne yapıldı doktor ateşini Bi olctu 39.6 boğazı da şiş dedi anneler bisey olmaz demi 😪 havale derecesi degilmi 39 derece 36 indi yeni geldik eve saat 6 ya geliyor doktor sürekli. Kontrol et tekrar yükselebilir dedi ben çok korkuyorum lütfen biseyler söyleyin çok kötüyüm 😪