ZhraCelik Hasmeftun birde çok özür dileyerek söylüyorum vajına içinede bu losyqn kremleri sürüyor muydunuz yada şampuanı vajinaya içim bembeyaz pütür pütür şeyler car uyuzdan mı yoksa normal mantar mı acaba
esos93 ZhraCelik evet canım popo arasına da heryerine.bide gun icinde yıkadıkça tekrar sür diyolar yikadigin yerlere
Seren85 Bu kaşınma sanki bişey ısırıyor gibi mi acaba? Bana iğne batıyor gibi oluyor sonra kaşınma oluyor.. uyuz da böyle mi acaba?