Lena123moms aynen ben gözü kapalıyken öyle ıkınmaya başlayınca ayaklarını karnına basıyorum osuruyor sonra uyanıyır emzirip geri sallayıp yatırıyorum bugğn sabah kadar ¾ kere böyle uyandım şuan yeni biraz gazını öıkarıp emzirdim sallıyorum böyle böyle büyücekler çok psikolojim bozuldu ama kendimi böyle teselli ediyorum