Edizveannesi Arkadaşlar oğlum 4ay 27günlük oldu daha önceden dışarı çıktığımızda hem bakinir hem uyurdu şimdi dışarı bile cikartamiyorum pusete yatırdıgim gibi ağlamaya başlıyor. Ne yapayım önerisi olan var mı ??
btlakn44 Edizveannesi bende şurda bekleyeyim bizimkisi hep aynıydı halada aynı bir çözüm yolu bulamadım boşuna almışım bebek arabasını resmen 😂😂
Aysegulisaa54 Edizveannesi 9 buçuk aylık puseti doğduğundan beri kullanamadık koydumuz an kirize giriyordu şimdi hala aynı bebek arabasında asla durmuyor🤷♀️
Lilan Edizveannesi belki puset sıcaklatıyor olabilir bebeğinizi. Benimkide öleydi müslim örtü örtüp öyle üstüne koydum pusedin. Oyunlar oynayarak bazen yüzünü pusedin Diger tarafa çıkartarak alıştırdım. şimdi duruyor,benim kızım doğduğundan beri hic sevmemişti 😁
[silindi] Edizveannesi pusetine oyuncak takın ben fisher pricein portatif dönencesinden aldım çok severek bakıyor eline oyuncak verin ses çıkaran benimki de asla durmuyordu çözümü böyle buldum
Gzdcnrdnz Kanguru denedin mi? Benim bebeğimde pusette artık çok fazla durmuyor kanguruyla gezince konuşa konuşa geziyor.
Ahanife 3,5 aylığız sevemedi bi pusetini kızım ne uyuyor ne duruyor yani dursa dursa 5 dk anca yani oda ancak oluyor maleseef 🤦🏻♀️😁 ben de kanguru alacam inşallah uyursa onda uyur belki
Gzdcnrdnz Edizveannesi benim bebeğim de 8 kilo o kadar zor olmuyor aslında. Dinlenerek gezmek keyifli bir hal alıyor 😂
Edizveannesi [silindi] bugün öyle bir deneyeceğim oyuncakları var takiyordum da değiştireceğim inşallah yeniden sever 🙏