Sevgili anneler biz 3,5 aylık olduk ve oğlum ilk günden beri beni doğru düzgün emmedi sürekli kanlarına baktırıyoruz oğlumun nötrofili sürekli düşük doktor bağışıklığın bu kadar düşük olması en küçük bi enfeksiyonda bile yoğun bakıma kadar gidebileceğini söylüyor malesef başına böyle birşey gelip düzelen var mı acaba 🙄 Ne yapmam lazım