Oğlum en başından beri uyku sorunu var yani sevmiyor sanırım uykuyu çok şükür kontrollerde bir sıkıntı çıkmıyor ama doğdu doğalı öyle çok uyuyan bir bebek hiç olmadı bugün sabah 10 da kalktı öğlen uykusu yapmadi (2 yaş sendromu) akşam buna rağmen 21 30 da zor uyudu ve bu saate kadar üç kere uyandı 28 aylık ve emzirmeyi de bıraktık bir umut var mıdır düzelir mi destekli ayakta sallanarak uyuyor malesef