Bebeğim 7 ay 12 günlük ben dogdundan beri ıslak mendil de bezde baby turco kullanıyorum 1 ay öncesine kadar hiç pişik olmadı hafif kizariyordu krem sürünce gidiyordu bayramda kargolar gelmedi için başka ıslak mendil aldım uni baby ondan sonra pişik oldu nokta nokta sivilceli gibi zeytinyağı sürdüm sudocream,Bepanthol,foto,popolin hatta ıslak mendil kullanmayı bile bıraktım ama hala geçmiyor hep aynı sizce neden ya dokotra goturcem doktor bunuda dene demwsjn diye hepsini bir hafta denedim ama hiç geçmiyor ek gıda olarak sadece meyve ve tarhana çorbası verdim ama onları yerken yoktu bir kaç gün vermedim acaba ek gidadan mi diye yine geçmedi diş diye düşündüm 2 disimiz çıktığında zaten pisigi yoktu beni bir aydinlatabilirmisiniz ya