Burhanaltintop Işık tedavisiyle 18den 8e düşmüştü ama 4 gun sonra bugun yine 12.2 olmuş bebek 14 gunluk boyle yeniden yukselmesi normal mi? Doktor bisey demedi ama çıldırcam neden yine yukselmiş olabilir
EsZe Burhanaltintop bunlar kan değerleri mi yoksa ciltten mi bakıldı? Doktor bi şey demedi derken yorum yapmadı mı? Sarılıkta doktor bebeğin kaç günlük olduguna ve kilosuna göre yorum yapıyo. Biz de zor atlattık ışık tedavisi aldık. Erken doğumdu benimki kızım kilo da almıyodu. Sütüm yoktu. Mamayı da az veriyomuşum çocuk aç kalıyomuş. Son 2 gün bastım mamayı kan değeri yavaş yavaş 11.6’ya düşünce doktor tamam artık bu düşer bi daha gelmenize gerek yok dedi. İlk 10gün hergün gittik hergün topuktan kan alındı. Tavsiyem bebeğinizin karnı doyuyo mu emin olun. Benimki uyuyunca doyuyo zannediyodum meğer çocuk yorulup uyuyomuş. Bir de güneşlendirmek iyi gelmişti bize. Evde kısa süreli perdenin arkasından zıbınla pusetine koyup güneşlendirmiştim. Şimdi 34günlük sorun yok
Annesinin-pasasi Burhanaltintop sık sık emzir ayrıca hergün aç karnına bi su bardağına iki yemek kaşığı pekmez koy bardağı suyla doldur karıştır ve iç sütüne geçer bebeğin kan şekeri düşmesin ben yaptım Atlattık çok şükür
Burhanaltintop EsZe suan 13 gunluk evet kandan bakıyo emzirip hemen peşinden 30cc mama veriyom sürekli bazen kustugu bile oluyo doydugunu düşünüyorum ama anlamadım ki doktor sadece 15e kdar sorun yok dedi ama yukselmesi çok korkuttu
Deletedmom136 Yükselebiliyo ama yine sık emzirmeye devam et doktora da danış. Biz sarılıktan yattığımızda çıkarken doktor dilkat etmezseniz yeniden yükselir demişti
Muhkub2016 Daha küçük cnm yükselbilirde düşebilirde. Bol bol emzir güneşe çıkar geçer inşaallah. Uzayan sarılık oluyor bazıları 4 ay suren bile varmış. Eltimnki 2 ay sürdü nerdeyse. Bzimkinnde değeri düşüktü ama hemen hemn 1 ayı geçti yüzndeki sarılık rengi
Deletedmom0042 Burhanaltintop inşallah yükselmez dahada. bizi 16 idi sarılık degerimiz taburcu etmişlerdi hastaneden. Ya bide nickiniz neden burhn altntop 😂 sevdigim bi karakterdi bi zamanlar 😁
EsZe Burhanaltintop bizi 14le fototerapi için yatırmıştı. Normalde 17de falan yatırıyolar ama erken doğum oldugu ve zayıf oldugu için yatırmıştı. 10a düştü taburcu olduk. Sonra tekrar 15e kadar çıktı. Ama bu kez yatırmadı çünkü artık günü biraz büyümüştü ve 30-40gr almıştı. Ben o gün işte artık bastım mamayı koydum güneşe. 2 gün sonra 11.6’ya düştü. Güneşi de deneyin. Atıyorum yarım saatte bir 5-10 dk perdenin arkasından güneşlendirin. Etrafınızda su ver diyen olursa dinlemeyin su yerine mama verin. En önemli şey kilo alması 🙏🏻 Değer de aşırı yüksek değil panik yapmayın güzelce besleyin düşer inşallah. Bebekler kilosunun 150-200 katı cc mama/anne sütü içmelilermiş günlük. Bunu takip edin gerekirse sütünüzü sağıp verin ne kadar içtiğini görürsünüz. Tekrar geçmiş olsun 🙏🏻
Deletedmom0042 Burhanaltintop yok cok şükür yukselmedi cok dikkat ettim ama beslenmesine sık sık emzirip doymadigi zamanlardada mama verdim ve birde suda icirdim hergun
Deletedmom812 Yıkarken küvetine altın yüzük veya altın bi takı atın kesinlikle işe yarıyo benim kızımın hafif vardı geçti çok şükür
Deletedmom0042 Burhanaltintop mama veriosan suda vermelisin biliosundur muhtemelen. Su sariliginada iyi gelir
Annesinin-pasasi Burhanaltintop hayır arttırma sakın Bebek çok küçük midesi kaldırmaz kusar benim oğlum 24 günlük gümde 30 ml mala veriyorum gerisi anne sütü ve arada su veriyorum mama yediği için ve sıcak olduğu için
EsZe Burhanaltintop 45e çıkarın birden 60 çok fazla gelir. 45i teklif edin zorlamayın tabi. 45 bile 1bucuk kaşık mama koyunca 50ye yükseliyo. Bazen cidden doyduklarını anlamayıp hepsini içiyolar sonra çok rahatsız oluyolar. Biberonun sonlarına doğru ben biraz ağzından çıkarmaya çalışıyorum. Bakıyorum güçlü çekiyo vermeye devam ediyorum. Ama bazen bakıyorum gevşek gevşek bırakıyo ağzını. Biberonu almama izin veriyor falan. Doymuş gibi gözleri ağırlaşıyo kapanıyo. Böyle anlarsınız 45lik çok mu gelcek yoksa iyi mi. Belki 35 içer belki 40. Benim kız normalde 70le doyuyo ama bazen 100-115 içtiği oluyo. Belki sizinki de ara sıra da olsa 40-45 içer