Tugba32 benim kızım da emerek uyuyordu, çok uzun süre emerek uyudu hatta. 3 yaşına yaklaşmıştı yani neredeyse.
Gündüz uykularını kendi isteğiyle kesti. Bu bayağı işime yaradı bu konuda. Bi de gün içinde, özellikle akşam üzeri yorulması için dışarı çıkarıyordum. Eve döndüğümüzde de uyku öncesi rutinlerini yapıp birlikte yatıyorduk.
Masal anlatarak, saçını severek, sırtını okşayarak bi şekilde uyumaya alıştı. Başta meme diye ağladı, uykuya geçişi çok uzun sürdü, çoğu zaman onu uyutucam diye ben de uyuyakaldım ama birkaç güne alışmaya başlamıştı yeni düzene.