Merhaba bilgisi olan varsa Yardımcı olabilir mi ?
Ben doğuştan yarık damak doğdum 3 ve 25 yaşında 2 defa damak ameliyatı bide burun ameliyatı oldum mecburen bu ameliyatlarda heyet raporu ile oldum ücret farkı vermeden doğuştan gelen bir şey olduğu için heyet onayı vardı. Şuan sol kulağım da işitme kaybı hissediyorum sağ gibi duymuyor yani kapattığım da sesleri duymakta çok fark olmuyor. Ben rapor almak istiyorum bunun için KBB veya sağlık kuruluşundan aylardır randevu alamıyorum bu işlemleri engelli raporu ( uygun görülür se) alabilmem için Özelde yapabilir miyim ?
Büyük şehir belediyesi bi defa yardım İÇİN eve geldiğinde bana doğuştan gelen bir şey olduğu İÇİN engelli raporu alabilirsiniz demişti. Bu raporu almak çok mu zor aylardır devlet hastanesinde randevu bulamıyorum