51bhn26 Merhaba arkadaşlar 11aylık oğlum var ağız yarası oldu 4gündür ağzı yara durmuyor ağlıyor sudan başka bişey yemiyor içmiyor hatta emmiyor bile emmesi için ne yapmam lazım bugün ağzının yarası geçmiş gibi ama hala emmiyor hasta bide sesi falan da kısık göğsümle oynuyor ısırıyor ama emmiyor ne yapmalıyım sütümü sağıp veriyorum ama onu da sevimli içmiyor emdiği gibi olmuyor yardımcı olur musunuz allah rızası için ne olur zor durumdayım 🥺😢
Myagz 51bhn26 mikostatin mantar için doktor demeden kullanma bence canım. Karadut şurubu al eczanelerden çok çabuk geçirir
Hilalceee Burnu falan tıkalıysa da ememeyebilir ağız içi yarası azalmış olsa da hala etkisinde demek ki bize dr mikostatin ağız yarası süspansiyonu vermişti hemen geçirdi,şimdilik sağıp kaşıkla falan verseniz,Allah şifa versin🙏❤️
51bhn26 Hilalceee bende o ilacı kullanıyorum canım aynen burnu tıkalı anca sağıp veriyorum onuda isteyerek içmiyor zorluyorum
51bhn26 Myagz eczaneden kendim aldım canım ya yarın doktora gideceğim bayram nedediyle ilgilenmediler
Zeynep2304 Canım üç gündür benim kızımda aynı boğaz enfeksiyonu çıktı antibiyotik kullanıyoruz bugün yemeye başladı şükür
51bhn26 Zeynep2304 aynen canım boğaz enfeksiyonu da var antibiyotik ve diğer şurupları var onları kullanıyorum da ağzı yara olduğu için sürekli seli salyası akıyordu ama bugün yok