birprensannesii_ Mayazim benim oglum 2 kıloo 400 gram dogdu 44 gunlukken 4 kılo 700 olmustu hemsıre mama vermeyın diye uyarmıştı masallah zayıf dogmasına ragmen guzel kılo aldı ama yurumeye baslayınca kılolar gıttı sımdı 1 ay sonra 2 yasına gırecek 12 kılo
NeseA Benim bebeğim 2 aylık 3780gr doğdu:) dün hastanede 6 kilo dedi normal dedi doktor sadece anne sütü sizinde çok normal canım önemli olan gerçekten sağlık😘
Minikliya Mayazim canım kızım 500 gram doğdu 19 aylık düzeltilmiş 15 aylık 8 kilo şuan boşver hiç takma persentil normal diyorsa normaldir :) sağlıklı olsunlar yeter
Elifugur5 Kizim 2600 dogdu 4 aylık 6 kilo bnce 5 kilo çok normal doktorun normal diyosa gayet iyi diyosa burda sormana gerek yok sağlıklı olsun yeter
tazeanneeeee Elifugur5 benim kızım da 2320 doğdu dün tam 3 aylık oldu 5400 dü kilosu ve dr kilo alımının çok çok iyi olduğunu söyledi
Zeynepefem Minikliya 24 haftalık Bi bebek yaşıyor resmen allahin mucizesi tüylerim diken diken oldu Allah evladınıza uzun ömürler versin🤲🏻🥺