Kızlar bebeğime aptamil confort veriyorum.Az önce sıcaklığını kontrol etme adına bileğime damlattım.Tadına bakayım dedim bana acı geldi.Paketi 2 gün oluyor açalı.Kutudaki un haline parmağımı bandırıp baktım yine aynı acı geldi.Hep böylemiydi ben ilk defa tadına baktım çünki.Neden ola bilir?