Kızlar merhaba hamileyken 20 kilo aldım doğum yapalı 4 ay 19 gün oldu 5 kilo verdim sadece emziriyorum. Diyet yapmaya korkuyorum ama herkes çok kilo almışsın falan diyor. Eşimde şakasına bazen diyor zoruma gidiyor. Biraz dikkat edeyim diyorum aranızda diyetisyene gidip de sütü etkilenmeden zayıflayan var mı ?