Arkadaslar cocugum 33 aylik. Uykularimiz zaten iyi degildi ama bu ara daha berbat saat basi bazen 30 dk bir uyaniyor.(desteksiz uyudugu halde) gunduzleri de yapisik degiliz ama cok da benden ayrilmiyor. Bu yaslarsa boyle mi oluyor normal mi merak ettim. Yasayan var midir?