Ponyo hallettim ben o isi 🤣 disciye gitmeden once yedek sut sagdim.gitmeden oncede emzirdim.islemden sonra en az 3 saat bebegi emzirmemek gerekiyormus.3 saatin 1,5 saati icindede ilaci atmak icin sutunuzu sagip atmaniz gerekiyor.gogsunuz bosalana kadar.sagdiktan en az 1,5 saat sonrada emzirme islemi yapabiliyomusuz.ben garantiye aldim 2 saat sonra gogsumu verdim.o arada ac kalmasin diye disciye gitmeden once sagdigim sutu verdim. Yapacak baska birsey yokmus maalesef.hala dusunuyosan bu sekilde olmasi en sagliklisi.ama dis ertelenmiyormus onu birkez daha anladim.hamilelikte cok kusmaktan disler mahfoluyormus bilginize.