Mucizelerherzaman Yarın verem aşısı olacak bebeğim. Nasıl geçti aşı sonrası 3 gününüz. Neler yaptınız , ateş oldu mu.
NoThing2Lose Mucizelerherzaman sağlık ocağındaki hemşire gelmeden bir çay kaşığı ateş düşürücü ver dedi aşıdan sonra huysuzluk ateş olmadı ateş düşürücünün etkisimiydi yoksa zaten olmayackmiydi bisey diyemem o konuda bazı anneler ateşi çıkmadan şurup verme taraftarı değil ama amaç ateşi çıkmadan vermek diye dusunenlerdenim ben
Birannisbirbebis Mucizelerherzaman aşıyı olur olmaz hemen calpol verdim ateşi çıkmasın ona rağmen 37.5 37.8 civarı oldu 2.calpol verişimde düzeldi sorun yaşamadık çok huysuzlukta yapmadı şükür inşallah sizinde hafif geçer
Bebegimm1 Mucizelerherzaman hic bir sey olmadi dun neyse o gunde oydu benm bebegime asilar ates hic yapmadi suan 1.5 yasinda asilarda once veya snra ilac kullanmadim. Kucukken uyku yapardi asilar buyudukce dun neyse o gunde oyleydi atesi de 38 olursa ilac verin.eve gittiginizde odasi serin olsun ustunu ince giydirin takip edin