Defnecimm Bebeğim 7 aylık ev yapımı vişne suyu vermek istiyorum ama gaz yapmasından rahatsız olmasından korkuyorum. Bebeğine vişne suyu veren var mı gaz yaptı mı ya da rahatsız vs ettimi ?
Eylul-sena-33 Defnecimm canım ben kendim yaptım veriyorum kahvaltıda hiç sıkıntıda yaşamadık şükür bişey olmaz korkma ver doğal sonuçta hatta karışık yapıyorum erik böğürtlen şeftali karıştırdım bugün evde yaptım arada elma koyuyorum güzel oluyo
Miraamm Defnecimm vişne bilmiyorum daha başka meyvenin verebilirsiniz,, kayısı şeftali falan ,sanki vişne rahatsız eder gibi
Kedidirokedi Defnecimm verilir aslında ama çok içerse midesini ekşitebilir şeker yerine elma suyu konsantresi ile yapın güzel olacaktır
Eylblz Defnecimm gaz yapar mı bilmiyorum ama kırmızı meyveler alerjik olduğu için doktorumuz 1 yasina kadar onermedi.
Defnecimm Eylul-sena-33 diğer meyveleri yapıp verdim ama vişneden korktum açıkcası. Bebeğiniz kaç aylık ?
Defnecimm Miraamm evet banada öyle geldi. Sanki vişne gaz yapar gibi. o yüzden açtım postu deneyen vardır mutlaka
yigitinaannesii Yani ben vermeye başladım da henüz yeni yeni. 1,5 yaşında. Şeker koyuyor musun içine?
yigitinaannesii Defnecimm Vişne aslında çok faydalıdır ama bilemedim ki tek başına gaz yapar mı? asitli sanırım. diğer meyveler ile karıştırsanız daha mı iyi olur sanki?🙂
Defnecimm Kedidirokedi zaten yaptığım meyve sularına şeker koymuyorum ama evet tatlandırmak için elma iyi fikir ☺️
Damlilaylom Defnecimm merhaba bebegınız daha küçük bence vermeyın helede seker asla benım oglum 13 aylık bahceden vısne topladım yaptım ama içime sinmedi mideyı ekşitip kusturabılır dıye azıcık içirmiştim acıkcası :(
Defnecimm Damlilaylom sürekli farklı şeyler vermeye çalışıyorum 2 gün aynı şeyleri vermemeye çalışıyorum o yuzden tıkandım vişne verıyım dedım ama evet haklısınız daha küçük. İlk doğduğu gazlı günlerine dönmek istemem 😀
Damlilaylom Defnecimm ben sebzelerde bile çok açılamıyorum hep olagan seyleri yapıyorum cesaret edemiyorum hala maalesef :) kabak enginar semizotu ıspanak vs:)