Canimbeybim Bugün tam 2 aylık olduk. Başından beri elleriyle kendini korkuttuğu için kundak yapıyoruz. Ama artık sıcaktan hem isilik oluyor hem de çok terliyor. Gündüzleri yavaş yavaş alıştıralım diyoruz. Ama daldıktan 5 dk sonra kollarını sıçratıp uyanıyor. Nasıl bıraktırabiliriz😞
Fadikkxx Canimbeybim merhaba güzel anne, ince bir zıbınla yarım kundak , daha sonrasında yavaş yavaş kundağı daha gevşek yapabilirsiniz. Günden güne azaltın gevşekliğini, sonrasında tamamen çıkarın bence. Biz öyle yaptık. Şuan kundaksısız.
Atahaninannesipnr Canimbeybim benimde öyle 3 aylık şuan kundaksiz asla uyumuo kan ter içinde kalio resmen hele 2 gündür feci sıcak komple soyuyorum ben artık öyle ince bi muslinle kundak yapıyorum üstüne de bi pike atiyorum valla yoksa asla uyumuo kundak istio resmen
Zeydinannesi06 Canimbeybim çözüm mü bilmiyorum ama bende yeni doğduğunda kundağa alıştıramadım sürekli elleriyle kendini uyandırdı sonra yumuşak bir Müslin verdim eline onu tutarak uyuyor bu seferde ona bağımlı oldu o olmadan uykuya geçemiyor ama belki işine yarar 40 günlükken vermiştim 4 ayı bitti halâ örtüsüyle uyur koklaya koklaya 😍 Sağlıkla büyütün 💐