Ecm93 ben kullandım oğlum 3 aylıkken başladım fakat çoook pişmanım . Ne kullanırsak kullanalım bence bacak yapısına etki ediyor . Oval şuan oğlumun bacağı 15 aylık oldu . Oval şekilde yürüyor . Doktor geçer düzelir dedi
Bence kangurudan oldu diye düşünüyorum
Çünkü çok sık kullandım hemen hemen her gün dışarı cıktjğımda . Bence hiç kullanmayın