Sarelifhanm oğlum 10gunlükken bir lavobaya gittiim geldim iki dk buyuk çocuğum çikolata yalatmis ağzının kenarinda görmesem belki haberim olmucakti bende tedirgin oldum kizamadim da paylaşmak istedim dedi yiyemicegini güzelce açıkladım ama içim içimi yedi 😂 hiç birşey olmadı tabi insallah olmaz içinizi rahat tutun:)