Anneler merhaba kızım 22 aylık kreşe vermek zorundayım güvenilir tanıdığınız kreş varsa bilgi verirseniz çok sevinirim evimiz Selahattin eyyübi beyhekim caddesi civarında . Bu civarda Rengin, yuvamız ve dreamland i gezdim. Dreamland asla anlatıldığı gibi değildi. Sahibi deneyimli öğretmenmiş orta yaşlı bir bayan ama tamamen ticaret mantığında. Sürekli bağırarak konuşuyor. Öğrencilerden bıktığını vs dile getirdi. Orayı eledim. Rengin ve yuvamız daha iyi gibiydi. Bu kreşler ve çevrede başka bildiğiniz kreşler varsa bizzat deneyim lediğiniz paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏