Benim kızım 2 aylık anne sütü alıyor sadece bezinde pembelik gördüm idrarı da sarı gibiydi doktora gittik sıcaklarda oluyor böyle kan değil enfeksiyon da değil dedi bol bol emzir su da verebilirsin dedi ben çok su içerim bu arada ona rağmen susuz kalmış yavrum Urfa’nın sıcağına dayanamıyor tabi bebişler