8.5 aylık benim oğlum 7.ayın sonunda tam dizlerinin üstünde emekledi ve aynı zmanda tutup kendini kaldırdı,tutuna tutuna yürüyor heryeryere şimdi.alkış bay bay yok.gell diyor sadece net biçimde.bağırıyor bişeyler geveliyor hep.ağzı susmuyor.9.ay erken diyorlar baybay için flan.hergün tekrar ediyoruz ama bekliyoruz ne zman diycek yapcak bakalım.