5 aylık bebeğim var geçen teyzeme gittiğimde bacakları güçlü değil dedi egzersiz yaptır dedi. Uyusun bugün arkadaşımın bebeği var 7 aylık emekliyor kıpır kıpır 3,5 ayken geçmiş ek gıdaya senin oğlun çok tembel diyor yere bile basmıyor diyor. Oğlumu ayaklarının üzerine tuttuğumda parmak ucuna basıyor. Ya ben hiç takmadım ama böyle diyince ister istemez acaba mı diyor insan?