ElifMeryem25 Persentil çizgisinin hep alt kısmındayız böyle olan çocuklu anneler Ne yapıyorsunuz bebeğeniz gerçekten zayıfmı-küçükmü?
TUzun ElifMeryem25 biz kiloda hep en alttayız başta üzülüyordum ama artık takmıyorum çünkü kilo değil boyu önemliymiş boy yerindeyse sorun demişti doktor
Pelin05 ElifMeryem25 küçük canım küçük en alttayız doktor mama verdi ama içmedi şuan 4 yaşında çok çelimsiz kreşe gidiyor hep geride kalıyor arkadaşlarından 1 yaşında ki kardeşiyle aralarında 1.5 kg fark var düşün
neslihanyildiz ElifMeryem25 Bence doğum kilosu, ayda kaç kilo aldığı bunlar önemli Eğer alması gerekenden az almışsa problem var demektir İştah açıcı şeyler yedirmeyi deneyin , oyun oynayarak bizde çok etkili oluyor.
OozlemOozlem ElifMeryem25 biz de kiloda alt sınırdayız ama doğumda da 2460 gram olarak doğmuştur, şu an 14 aylık 8700 gram. Doktorumuz doğum kilosuna göre yeterli olduğunu ve yapısının böyle olduğunu söylüyor.
Pelin05 ElifMeryem25 hayır yapamıyor ordan da geriden geliyor bu yüzden ergoterapi alıyoruz kasları çok zayıf
Mircet ElifMeryem25 1 yaşina kadar kilosu hep sınırdaydı doğum kilosuda boyuda iyi olmasına rağmen.Takviye kullanmaya başladık balık yağıyla birlikte sonra toparladı şimdi iki yaşında gayet iyi evet öyle tombul tombul bir çocuk değil ama ortalamanın üzerinde
petitonunannesii ElifMeryem25 biz 7 bucuk ayligiz 6 300 boy da geri 65 cm daha tam dönmesi ve oturması yok
OozlemOozlem petitonunannesii sıkmayın canınızı benim oğlum da 8.5 aylık desteksiz oturdu, 10.5 aylık emekledi.
ElifMeryem25 neslihanyildiz emziriyorum ama tadımlık ek gıdaya başladık Bir aydır vucudundaki mikrobu atamadı ve ondan dolayı zayıfladı
ElifMeryem25 OozlemOozlem ek gıdaya başla dedi mamada ver dedi ama içmiyor ve sadece yiyecekleri yalıyor ama şimdi de ortaya virüs çıktı yavrum kaç haftadır çekiyor o da zayıflatmış
Babybloom ElifMeryem25 biz de hep üstteyiz, böyle giderse çocuk obez olacak sanıyorsun ama değil. Sadece yaşıtlarına göre iri veya ufaklar. Doktorumuzun yorumuna göre önemli olan o persentil değerini korumak. Ani düşüş veya sıçramalar sorun olabilir demişti.
petitonunannesii neslihanyildiz bizde kisayiz gerçi bn artık boy kiloda değilim yapması gerekenleri yapsın yeter
petitonunannesii OozlemOozlem şimdi desteksiz 10 20 sn oturuyo sonra öne düşüyor.Tam dönmesi de yok sağa sola dönüyor sırt üstünden yüz üstüne donemiyor
OozlemOozlem petitonunannesii bizim doktorumuz 1 2 saniye bile oturuyorsa, desteksiz oturuyor kabul ederiz dedi.
Efna ElifMeryem25 biz de öyleyiz maalesef ne yaptıysam olmuyo boy iyi gidiyo ama kilo çok az. Ben de anlamadım minyon mu yoksa zayıf diye mi minik bilmiyorum. Kilo alsa nasıl görünür merak ediyorum.