Ayazinannesi3001 1 yaşına girdikten sonra yavaş yavaş bıraktırdım. önce gündüzü bitirdim gün içinde vermedim sonra geceleri çok emmek için kalktığında veriyordum onu da kestim. Çok şükür hiç zorlanmadım. Hatta dün emziği bulmuş ne tepki verecek diye bıraktım babası gördü sen bebek mi oldun dedi güldü azcık oynadı fırlattı 😂 Şuan 21 aylık olacak