Kelebekelisa Anneler kızım 5 ay 26 günlük elimde son bir kutu 1 numara mama var bitince 2 numaraya geçmeyi düşünüyorum ama direkt geçince bebek için sıkıntı olur mu yoksa alıştırarak mı geçmek lazım bi 1 numara bi 2 numara gibi saçma mı bilemedim
Bebitombuyuyor Kelebekelisa ben direkt geçtim hiç aklımada gelmedi sorgulamadımda. Sorunda yaşamadım🫣.
Arslanyasar Ben de direkt 2ye geçtim , 1numara artık resmen doyurmamaya başlamıştı zaten. 2 ye gecince tokluk süresi de uzamış oldu
2103mnl Ben direk geçtim bişey farketmedi zaten besin degerleri ve içerik karşılaştırması yapmıştım Cok bir fark göremedim sedece no büyükce değerlerin azaldığını farkettm