Bizde bugün başladık sabah uyandıgında emziklerin ucunu kestim ve ona her emzigini sordugunda anlattın annecim artık büyüdüğün için emzik emmemen gerekiyor emziklerimiz o yüzden yırtılmış sen büyüdün ve dişlerin zarar görüyor diye söyledim beklediğim gibi krizler falan çıkmadı akşam uykusuna dalmakta zorlandı sadece bi 5 dakika agladı sonra anladı ve uyudu ilk günümüz gayet güzel geçti oglum 2.5 yaşında bu arada