bugun genel cerrahiye gittim baktı boyle beze gibi bişey var normalde agrıyordu kızarmıstı ben lahana yapragı sardm sagdım ovaladm falan kızarıklıgı gitti bi beze kaldı asistandı sanırım ultrasyona randevu al o gogsunden emzırme sag sadece dedi buyuk ihtimalle emzırmeden kaynaklı dedi yolladı e ultrasyonda ta eylulun ortasına attı ayrıca sagdıgım sütle diger gögsümdeki süt tadı da rengide aynı napcamı şaşırdım artk