pandemibebegi tam olarak kızım böyle 😪1,5 ay pijamasina yaptı asla oturmadı lazimliga, çiş tamamdi. Uzun süre kabizlikla uğraştık, düzelsin de yeterki pijamasina yapsın dedim.1 buçuk ayın sonunda pes ettim tekrar beze geçtik, kendisi de çok istiyordu bezini .3 yaşında şu an ,sanırım okula gidene kadar b*klu pijama yikayacagim ben🥴yaz bitmeden tekrar başlayacağım, evime dönünce ,bakalım, inşallah bu süreci kolay anlatırsınız, benm gibi çekmezsiniz