Merhaba arkadaşlar 18 aylık bebeğim var memleketten uzak Bi yerde devlet memuruyum eşim de başka şehirde eş durumu tayini için birkaç aya ihtiyacımız var kızımla yalnız yaşıyoruz annem bakıyor şuan ama artık sıkıldı gitmek istiyor bebeğimi götürmek istiyor siz olsanız verir miydiniz tayin isteğene kadar