İsterseniz 2.ay aşılarıyla beraber istersenizde 2.ay aşılarından 30 gün sonra şeklinde planlanabiliyor. Biz 3-5.ay diye planladık. Herkesin sorularına cevap olsun diye yazıyorum ücretli bir aşı yanlış hatırlamıyorsam 260₺ civarında. Oral olarak uygulanıyor ilk yarım saat içinde kusmaması ve aşı uygulanırken büyük bir kısmını çıkarmamasına dikkat etmek gerekiyor eğer çıkarırsa tekrar dozu isteyebiliyor bazı Dr lar.
Biz geçen cuma aldık ve ben yaptım (hemşireyim) herhangi bir ateş ishal huzurlukluk olmadı, zaten biraz huysuz bir bebek olduğu için farkettirmedi yani. Tadı da güzel sanırım yaparken baya şapur şupur yuttu aşıyı 🙂