ozgealpaslan uni baby kullaniyorum 3 bucuk aydir memnunum donence ve alt degistirme aparati var donence cok isime yaradi ama alt degistirme aparatini hic kullanmadim birde sinekligi var onuda pencere acik yattigim zamanlar kullaniyorum ayaklari var actigimda sallaniyor. Ayaklari kademeli olarak yukselmiyor ama sabit