3 gün önce bebeğimde kırmızı lekeler gördüm sinek ısırığı zannettim ama sonraki gün fazlalaştı vücuduna yayılmaya başladı. Doktora götürdüm alerji dedi. Deloday şurup kullan geçer dedi bugün ilacın 2. Günü fakat geçmiyor daha da fazlalaştı. Neden olabilir başına gelen varmı nasıl bir yol izlediniz