Kizım 1 yasina girecek hemen hemen 1 aydir göz etrsfinda kızarıklık var saglik ocagina goturdum alerjik olabilirdedi acile goturdum oda enfeksiyon eegil akinti felan yok dedi böbrekler olabilirmi frlan dedi cisi felanda iyi odem yok kendi iyi yani bi sorunu yok ama neden kızarık cozemiyorym ayin 17 göze goturcem acildeki orasi iyi bilir dedi ama cozemedim merak ediyorum bu kızarlikligida basindan gecen duyan varsa lutfen acaba klimami etkiliyor kuruyo hava felan aklima o geldi ama hilemedim