yasminyasoo başkaları için kestirmeyin. Ben 3 aylıkken çok dökülüyor konakları da var diye keselim dedim. Aslında istemiyordum ama dedim şimdi yarın öbüt gğn başlayacka herkes ilk saçı neden kesmediniz diye bir de erkek bebek yani. Sırf bunlardan dolayı makineye vurduk o günden beridir eşimin ailesi bi kere daha kesin tamam diyip duruyor. Ben bu cümleleri duymamak için kesmiştim şimdi daha çok duyuyorum. Her gün ay ne güzel uzadı bi daha keisn daha da gürleşir diyorlar hayıe dememe rağmen, 🥲