Snmela çok yüksek oranda down sendromlu çıktı ikili testte. Fetal DNA yaptırmadım..detaylı ultrasonda bir sorun görülmedi. Hamileliğim çok kötü geçti. Çok şükür öyle olmadı. Ben bir makale okumuştum. Benim hamileliğim çok zor geçti. Bulantı kusma koku hassasiyeti yüzünden hep hastanede yatıyor ve serumla besleniyordum.. hormonlar çok yüksek salgilandigi içindi bu. Okuduğum makalede böyle kişilerde yapılacak ikili testlerin güvenilir olmayacağını çünkü fazla olan hormonlar nedeniyle risk düzeyi yüksek çıkacağını söylüyordu. Kaldı ki siz fetal DNA yaptirmissiniz. Hamileliginizin tadını çıkarın. Lütfen bunu düşünüp kendinizi de bebeğinizi de üzmeyin. Sevgiler.