Kızlar merhaba. 1yaşında kızım var. 1 haftadır boyununda gerdan kısmında bi de dirseklerinin iç kısmında küçük küçük benekler çıktı. Havalar da çok sıcak pişik de oluyor sık sık. Yani denemeden hiç bi şey yedirmemiştim 11aylık olana kadar. 11 aylık olunca da alerji yapması yüksek besinleri denedim öyle verdim. Bi besine sonradan alerjik reaksiyon gösterebilir mi acaba? Yoksa sıcaktan isilik mi oluyor? Bi de alerji olsa ilerler daha fazla belirti gösterebilir mi? Havalar ısınana kadar pişik de olmamıştı. Zatiden verdim bu gece yatarken içim sıkıldı.