Merhaba sevgili anneler. Bebegim 7 ay 8 gunluk bezinde kristal denilen pembe lekeler var bir kac gundur. Dogdugunda da olmustu. Malum havalar cok sicak cok fazla terliyor cis sayisida oldukca azaldi bu yuzden mi oluyordur yoksa karni mi doymuyor ek gida almak istemiyor anne sutuyle devam ediyoruz. Gece surekli meme de acaba doymuyor mu..