Asyaveannesi04 Lykiavvv 7 ay 6 günlük benimki sabaha karşı yanıma alıyorum şuana kadar bir sorun olmadı çok şükür
acimavi Lykiavvv ben bebeğim küçükken cesaret edemedim. 8-9 aylıkken uyku gerilemesi başladığında uykusuz kalmamak için yanımda yatırıp emzirmeye başladım. Arada muhakkak benim de uykuya daldığım oluyor, o yüzden bebek çok küçükken biraz riskli bence