Selindoruk Oğlum 7 aylım oldu artık sütüm cok yetmiyor işe başlıcağım ama oğlum mama istemiyor!ne yaptıysam sevdiremedim biberon mamasını! Delirecem artık ben yokken sadece çorbamı yiyecek!kaşık mamadada arıyı biraz sevdi ama oda cok tok tutmuyor 1-2 saate acıkıyor 😬😬 warmı böyle bir durum başına gelen (biberondan mama hariç herşeyi içiyor ) çözüm bulan güzel annelerin önerilerini bekliyorum 🙏
Selindoruk Buarada denediğim mamalar aptamil,evolvia, bebelag gold,Hipp bide yeni doğduğunda sma içirmeye çalışmıştım!