Kızım 6 ay 16 günlük uyku düzenimiz sabit kesinlikle uyku düzeninin dışına çıkmıyorum. Ama akşam olunca bebeğim resmen çıldırıyor 20.15 en geç 20.20 de odaya geçiyoruz rutinlerimizi yapıyoruz birbirimizi öpüyoruz kucaklaşıyoruz babaya iyi geceler diyoruz 20.30 da sallamaya bı başlıyorum salla babam salla 20.35 de gözünü kapatıyor çünkü uyku saati ama asla uykuya dalmiyor gözü kapalı 45 dakika ses çıkarıyor ağlıyor bağırıyor şuan hala sallıyorum delircem artık gerçekten bu sürekli böyleydi atak falan değil yani. Gündüz de sıkıntı yok odaya geçiyoruz 3 dakika sallıyorum uyuyor ama gece neden böyle anlamıyorum çok yoruldum artık ayaklarıma kramp girdi hissetmiyorum artık istemsizce sinirleniyorum ne yapmam gerekiyor 10 gün sonra bir danismanla uyku eğitimine başlıyoruz fakat 10 gün daha sabredecek gücü kendimde bulamıyorum