Bebeğim bir ay dır çişini az yapıyor doktor başta sütün yetmiyordur dedi ama yettiğine eminim mama da denedin aynı oldu hala koyu ve çok az yapıpr meğer mikrop varmış vucudunda ve tekrarlamış da bir haftadır antibiyotik kulanıyor hala düzelmedi kafası ve sırtı terliyor sürekli aşırı sıvı kaybı var tekrar test yaptırmamızı istedi
Kakası bile artık katı yapıyor
5 aylık bebem sıvı ata ata susu kalırmı ?
Böyle hadtalıktan bebeği terleyen anneler Yaşayan varmı ?
Sizler ne yaptınız
Serum vermemiz gerekiyormu
Bolca emziriyorum fayda etmiyor zaten iştahsız !!
Üzüntüden başım ağrıyor
Kuş giribi gibi birşey varmış çok nadir olan bir virüs