Nurgrvn 15559972 şaka mısın ? Daha 2 aylık bile değil çocuk ne yapmasını bekliyorsun. 2 buçuk 3 ay olduğu zaman yavaş yavaş tutar başını
123ilker_annesi 15559972 merak etme bende çok aceleciydim 3ay bittikten sonra tutmaya başlar tabi senin egzersizlerin önemli sürekli yüz üstü yatır cimlastigini sık yaptır ki hareketli olsun nakadar hareketli olursa okadar gayret eder ve çevik olur canım